tirsdag den 31. maj 2011

Kuren går lidt op og ned, kan ikke rigtig finde rundt i mine følelser - og slet ikke mit forhold til mad. Nogle dage vil jeg bare proppe mig med fastfood, andre dage kan jeg intet få ned.
Så sent som i dag har jeg fået at vide, at jeg var fem måneder siden så syg ud, fordi jeg var så tynd.. Jeg savner det. Jeg vil gerne derned igen.

I dag har jeg indtaget:
1 kop kaffe
1 kop te
1 kiks
12 stk. pasta
1 spsk. revet gulerod
1 snickers
og vand

Vægten står på 55,5 her til aften (med tøj, smykker, osv.) Fremad går det - men det går alt for langsomt! I morgen skal der strammes op, og sådan er det.

Sangen her indikerer meget godt, hvordan tingene ser ud lige pt.
http://www.youtube.com/watch?v=-ATdXYDeSh8

Kom nu, tag dig sammen din k-ælling.

1 kommentar:

  1. 55,5 kg MED tøj?
    Seriøst ... få noget hjælp. Du ødelægger din krop når du ikke indtager noget næring.
    Du er syg, og jo hurtigere du indser det, jo bedre for din krop.
    Jeg kender ikke din højde, men 55,5 er en sund eller lav vægt for de fleste.

    Lad nu være med, at ødelægge hver eneste muskel i din krop.

    SvarSlet