torsdag den 2. juni 2011

ned er godt. ned er rigtig godt.

Dagen startede skævt - jeg fik et ædeflip.. Proppede bare mad ind uden at smage på det.. Jeg kunne mærke, hvordan min mave startede med at føles som om, den skulle eksplodere. Jeg skulle virkelig kaste op. Da jeg først fik startet, kunne jeg ikke stoppe igen - og jeg tvang resten op. Til sidst var det kun mavesyre, der kom op. Jeg græd af frustration. Alligevel tog jeg kampen op, og stillede mig op på vægten. Den stod på 54,7. Et kilo mindre end i går morges. Jeg kunne ikke lade være med at smile (:
Siden den lille "episode" har jeg kun drukket grøn te og spist én riskiks.
Jeg opsummerer igen i aften, så må vi se om det stadig går godt (:

Don't give up what you really want, for something you want right now.

1 kommentar:

  1. det er gået .. jeg vil ikke sige godt, men fint nok. jeg har her til aften spist popcorn, men jeg så film med bostedet. Og til aftensmad spiste jeg 1/5 af en tallerkenfuld salat. Vægten siger nu 55,1 - men det er min egen skyld..

    SvarSlet