fredag den 29. april 2011

tilbagefald, madpanik og hemmeligheder for verden igen.

I dag skulle jeg så til lægen, for at få en lægeerklæring til mit kørkort. Hun kan så desværre ikke lave den, da hun ikke kunne undersøge mig nærmere i dag - typisk. Mit hoved er skyld i, alting fuckede op - IGEN. Pga. mine små svimmelture (når jeg ikke lige har spist el. drukket et par dage), er det ikke sikkert, jeg kan få lov at tage koret, selvom jeg er i gang - og har betalt halvdelen af det. typisk, typisk, typisk. Fuck my life.
Desuden mindede lægen mig lige om, at jeg er psykisk syg, selvom alt lige var begyndt at gå så godt - og jeg kan mærke, tilbagefaldene presser sig på. Jeg har lyst til at holde op med at spise igen. Eller kaste op hver gang de tvinger noget i mig. Jeg har lyst til igen at leve af smøger og cola zero. Men jeg ved jo godt, det ikke er klogt her op til eksamen.
Sidst jeg var til psykolog, fik jeg at vide, hun vil veje mig næste gang.. så¨nu skal jeg tabe mig mindst 3-5 kg i løbet af de næste 14 dage. Så jeg er igen begyndt, at skrive alt ned, jeg spiser og drikker + hvor mange kcal der er i. Og selvfølgelig vægten morgen og aften. Så håber jeg bare, det lykkes - og ellers må der tages skrappere midler i brug, såsom afføringsmiddel og grøn te-kuren.
Sådan er det. Til morgenmad spiste jeg havregryn (uden sukker), og drak vand til. Allerede der blev samlet 414 kcal. Ad ad. Resten af dagen står den på frugt, evt. riskiks, og et stykke rugbrød til aftensmad. Maks én cola zero, som indeholder 1 kcal, og ellers bare vand for resten.

that's my life - and just the way it goes.

1 kommentar: